Pengikut

Assalamualaikom

.... Terima kasih Allah, Engkaulah Tuhan, akulah hamba ......

Isnin, 31 Disember 2012

KEINDAHAN TERDAPAT DALAM KEJUJURAN


Kata bijak pandai, “ Keindahan terdapat dalam kejujuran.”

Usahkan orang lain, saya sendiri tidak banyak mendedahkan hal yang dikategorikan terlalu mendalam dan peribadi dalam halaman blog saya. Ini mungkin kerana dari satu sisi,  saya tidak ‘ada apa’ yang hendak dimegahkan atau dibanggakan.

Sedemikian, saya tidak memaparkan foto-foto bercuti bersama keluarga di Paris, London dan lain-lain destinasi menarik , makan malam di  restoran ekslusif, menayang tunjuk kereta mewah yang baru dibeli dan lain-lain yang membanggakan kerana saya tidak berkemampuan berbuat dan memiliki deretan kemegahan itu.

Dari sisi yang lain pula, saya masih tidak mempunyai kekuatan untuk ‘menelanjangkan’ kekurangan atau hal diri secara berlebihan kepada khalayak pembaca.

Namun demikian, saya menemui ‘ keindahan dalam kejujuran’ dalam tulisan beberapa orang rakan blogger. Dengan itu, saya ialah dikalangan pembaca tetap blog-blog tersebut. Saya ternanti-nantikan catatan terkini ‘beliau-beliau’ itu.

 

Ampang
31/12/2012
10.25 pagi

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

" "Kalau hendak tahu dalamnya lubuk, TANYALAH pada memerang"."