Pengikut

Assalamualaikom

.... Terima kasih Allah, Engkaulah Tuhan, akulah hamba ......

Rabu, 7 Ogos 2013

SELAMAT HARI RAYA IDILFITRI 1434H


RAKAN BLOGGER the ol' rascal


"SELAMAT HARI RAYA IDILFITRI 1434H"

Saya mengucapkan " SELAMAT HARI RAYA IDILFITRI 1434H " kepada semua rakan blogger dan pembaca yang pernah menjenguk blog saya. Segala kekurangan dari segi penyampaian adalah kelemahan saya. Saya minta maaf.

Saya juga berharap rakan blogger 'the ol' rascal.wordpress.com' di dalam kandungan sehat walafiat. 

Saya agak runsing sedikit kerana beliau yang selalu melontarkan pandangan dan kisah-kisah menarik melalui blog beliau tiba-tiba 'menghilangkan diri'. Entry terakhir beliau bertarikh 17 June 2013.

2 ulasan:

  1. Saudara Ujang Kutik,

    Saya juga tertanya-tanya perihal saudara olrascal yang sepi beberapa ketika. Namun pada 24hb Jul, beliau ada membalas komen daripada rakan-rakan blogger. Harap beliau dalam keadaan sihat.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Sdr Pak Mail,

      Alhamdulillah.

      Mungkin beliau tawakuf.

      Padam

" "Kalau hendak tahu dalamnya lubuk, TANYALAH pada memerang"."